Wednesday, December 10, 2008

JOBs

I've heard that my friend have gotten a job in McDonald. that's is only what I've heard. doesn't really know it's true or not.And my other friend who got a job at Tasik Titiwangsa i think. he got a job in a garage. fixing a remote control car.Apahal secara mengejut aku berbicara didalam bahasa mat saleh ini.Aku pun tak tau lah.Dah dah jom sambung cerita tadi.Seterusnya pulak aku dengar salah sorang kawan aku jugak mahu berkerja.Tempat tu kat mane tah aku tak ingat.Nama company pun dah lupa. argh tu tak penting.Nak di jadikan sebuah cerita beliau tidak dapat kerja tersebut.ye la, mane nak dapat klu pegi 3 4 orang skali. beliau ajak geng kawan konon nak tolang bagi semangat skit. tolong ar skit2, first time an...(sori ee klu beliau terasa)

Sebenarnya nie bukannya apa yang nak di ceritakan.Aku nak cerita sebenarnya tentang perkerjaan. kawan2 aku ramai nak berkerja.Katanya boring takde bende nk buat kat rumah. tulah sebab diorang nak cari kerja.Aku pun ada gak berfikir nak carik kerja.Tapi... tak tau lah.Rasanya begitu malas skali.Tapi ada kalanya bagus berbuat demikian daripada duduk kat rumah teperap jer...

hish...tak tau lah.What do you think? Should i find one?

2 comments:

Afham Fuad said...

ikut kpd keizinan mak bapak ko la..dorg bagi,troskan..

AhmadAbdulBasit said...

klu ko, ko nk x...